Защо конферентните столове са по-удобни от посетителските?

Конферентни столове

Много от нас не правят разлика между офис столове, посетителски и конферентни. Но всъщност има доста широка гама от продукти, които на база експлоатиране на самите столове се делят на типове, които ги определят именно с конкретните им термини. Едни от най-масовите офис столове са тези за посетите, за ръководни длъжности и за редовите служители. Освен тях обаче има столове, които се произвеждат за употреба в конферентни зали. От тук идва и тяхното наименование – конферентни столове. На практика това са вид посетителски столове, тъй като обичайните им ползватели са различни лица. Разликата с масовите столове за посетители е в това, че при конферентните дизайна е една идея по-изискан, комфортен и елегантен.Посетителски стол

Конферентни столове можете да видите в зали за семинари, презентации  и всякакви събирания. Такива столове има и в специално обособени бизнес зали в хотели, учебни заведения както и не малко водещи компании. Ролята на конферентния стол в случая е особено важна, тъй като те предоставят едно по-високо ниво на комфорт, което предполага и по-дълъг престой. Чисто визуално конферентните столове са освен по-елегантни и многократно по-удобни. При изработката на повечето модели се наблюдава и наличието на подлакътници.Такива едва ли ще видите при обикновените посетителски модели. Идеята на производителите на конферентни типове столове е да се създаде максимално комфортна обстановка, изискана и  делова среда, в която участниците в семинара, презентацията или конференцията да могат да се отдадат на ефективна работа, а не да търсят начин все по-често да стават от стола поради дискомфорт и неудобство.

Специализираните конферентни столове дори разполагат с подвижна масичка, която може да се ползва за водене на записки или разглеждане на материалите, обект на дискусията. Повече внимание обръщат дизайнерите, проектиращи подобни места за сядане. Тук се търси не само общата концепция на обзавеждане на една зала, а удобството и възможността престоя да бъде по-дълготраен, а не в рамките на 30 минути или максимум час.